Визирайки ремонта на бул. „Константин Величков”, общинският съветник Стефан Марков посочи, че за първи път в София има обособено трасе, по което се движат заедно трамваи и автобуси, каквато е практиката в много други европейски градове. „Мярката за приоритизиране на градския транспорт е много добра и това трябва да е начина, по който да се случват нещата”, допълни той.

Относно ремонта на емблематичната улица „Граф Игнатиев” Стефан Марков припомни, че там се ремонтират над 50 хил. кв.м. Площта е твърде голяма и е напълно естествено да се появят пропуски, които следва да бъдат отстранени и да има съответните санкции за строителите.

„От самото начало повтарям, че оставките не трябва да са нито емоционални, нито прибързани, а да се оставят институциите да направят своите проверки и ако се установи вина, да се нови отговорност”. Така Марков коментира оставката на заместник-кмета по транспорта, подадена след повдигнато обвинение от прокуратурата за нарушение на ЗОП при ремонта на „Графа”. По думите му едва ли Крусев сам е написал обществената поръчка, избрал е фирмите и подложките. Както в министерствата, така и в Столична община има отдели и експерти, които подготвят документацията и накрая кмета или зам.-кмета полага своя подпис.

Според Марков, проблемът с мръсния въздух в столицата не е от вчера и днес, а съществува доста отдавна. В последните години се вземат мерки за подобряване на въздуха, но за трайни резултати се иска време. Санкционирането на горенето на отпадъци изисква промени в законите и тук е ролята на законодателя. В момента Столична община и останалите институции нямат право да извършват проверки в домовете на хората, за това какво използват за отопление.